reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivett Valovičová

Ivett Valovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Osoba prozaická, duša poetická. V dave sama, v samote s Ním. Má rada úsmev. Žije pre deti. Zvláštne znamenie: vrodený zmysel pre iróniu (roky ho potláča - stále neúspešne). Zoznam autorových rubrík:  Keď snívamKeď padámKeď kryštalizujemKeď somMoji autoriDo neba (môjmu Autorovi)Môj šuplík detskej logikyMomentkyEx librisKomnata trinástaUsmej sa

reklama

Môj šuplík detskej logiky

Ja keby som bol ty...

Ivett Valovičová

Ja keby som bol ty...

Ja, keby som bol ty, tak by som nikdy takto nechty nestrihal! To poznám, tieto tvoje finty: Ja, keby som bol ty, tak by som mi každý deň kúpil sladkosť. Alebo: Ja keby som bol ty, tak by som ma na dnes odhlásil zo škôlky. A najlepšie bolo to posledné: Ja keby som bol ty, tak by som bol on a nie ona. ??? (Tak som to dnes mala chuť použiť a povedať šéfovi: Ja, keby som bola ty, tak tú K...... do minúty zruším...)

  • 8. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 815x
  • 22
Umenie zväčšiť

Ivett Valovičová

Umenie zväčšiť

- Mami, v kúpeľke je uterák a na ňom bola dierka. Ja neviem, kto ju urobil, ale ja som urobil väčšiu. Skúšal som, či tadiaľ prejde jablko.- A prešlo?- Už prešlo.

  • 21. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 64
Nedeľná siesta

Ivett Valovičová

Nedeľná siesta

- Mami, ty si tu driemkaš? - Mhm. - Tak ja ti pomôžem...

  • 17. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu