reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivett Valovičová

Ivett Valovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Osoba prozaická, duša poetická. V dave sama, v samote s Ním. Má rada úsmev. Žije pre deti. Zvláštne znamenie: vrodený zmysel pre iróniu (roky ho potláča - stále neúspešne). Zoznam autorových rubrík:  Keď snívamKeď padámKeď kryštalizujemKeď somMoji autoriDo neba (môjmu Autorovi)Môj šuplík detskej logikyMomentkyEx librisKomnata trinástaUsmej sa

reklama

Moji autori

Slavobrána pre Miku Waltariho

Ivett Valovičová

Slavobrána pre Miku Waltariho

Dostala sa k nám na konci školského roka za výborný prospech a vzorné správanie jednej z mojich šikovných detí. Čínska mačka a iné rozprávky od Miku Waltariho. Už by som to naozaj nemusela robiť: čítať rozprávky deťom, čo vedia čítať samé. Ale ja to robím. Naoko sa vždy nechávam presviedčať, akože iba kvôli tomu malému - päťročnému, čo ešte sám nečíta. Ale sú detské knižky, ktorým v skutočnosti neviem odolať a cítila by som sa veľmi ukrátená, keby som si ich nemohla prečítať. A to moje deti dobre vedia. A tak som po večeroch čítala Čínsku mačku a iné rozprávky a ako vždy - očarená viac než oni, keď som dočítla poslednú, vravím: Mám chuť postaviť Mikovi Waltarimu slavobránu. A to je čo? - pýta sa malý. Otázka zaskočivá.

  • 13. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 152x
  • 6
Čítajme deťom rozprávky... a nielen im

Ivett Valovičová

Čítajme deťom rozprávky... a nielen im

Tak som sa dnes pri čítaní môjho pravidelného cyklu Róberta Dydu LB Opus už desiaty dočítala až k včerajšiemu výročiu úmrtia Jozefa Cígera-Hronského - môjho obľúbeného autora mojich najobľúbenejších detských kníh. A nedá mi pri tejto spomienke nepodeliť sa o malý zážitok z rozhovoru verných bratov Budkáčika a Dubkáčika. Iba tak. Pre osvieženie, pre potešenie, pre uvoľnenie, pre úsmev, pre zábavu, pre infantilnú radosť z dospeláka čo poznal detskú dušu.

  • 14. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu