reklama

Joooj;:-)

som si to prečítala v jedných schránkových novinách... bez podpisu, možno z nejakého spamu alebo odniekiaľ stiahnuté...také milé a nákazlivé... * že: Čim budem v budúcom živote

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

V tomto živote som žena. V budúcom živote by som chcela byť medveďom.

- Keď si medveď, spíš zimným spánkom. Nerobíš nič iné, len šesť mesiacov v jednom kuse spíš. Tak to by som vydržala.

- Predtým ako ideš spať, musíš sa poriadne napchať. To by som tiež zniesla.

- Keď si medvedie dievča, tak porodíš svoje deti v spánku. A tie nie sú väčšie ako vlašské orechy a keď sa prebudíš, sú z nich už správne odolné mláďatá na maznanie. Lepšie by som to nevymyslela.

- Keď si mama - medvedica, tak každý vie, že to myslíš vážne. Ten, kto by hneval tvoje mladé, dostane facku. A keď tvoje mláďatá niečo vyvedú, dostanú tiež jednu za ucho. To by som zniesla určite.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Keď si medveď, potom tvoj partner očakáva, že ráno vstaneš nabručaná. Očakáva tiež, že máš chlpaté nohy a poriadne sadielko.

Áno. Ak sa ešte raz narodím, chcem byť medveď!


- mňam, :-) 

Ivett Valovičová

Ivett Valovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Osoba prozaická, duša poetická. V dave sama, v samote s Ním. Má rada úsmev. Žije pre deti. Zvláštne znamenie: vrodený zmysel pre iróniu (roky ho potláča - stále neúspešne). Zoznam autorových rubrík:  Keď snívamKeď padámKeď kryštalizujemKeď somMoji autoriDo neba (môjmu Autorovi)Môj šuplík detskej logikyMomentkyEx librisKomnata trinástaUsmej sa

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu